jdbnoveller

Alla inlägg den 21 februari 2012

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka.

- Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade.

- okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina varma händer om mina kinder och tryckte sina läppar mot mina.

Fjärilarna blev som galna och jag trodde jag skulle spricka vilken sekund som helst...

     

(random, Justins underbara ansikte!)


Kyssen var underbar, hans läppar var så otrolig varma och mjuka och hans hand på min kind fick mig att smälta.Jag känner hur Justin drar sig undan och tittar mig i ögonen som jag trodde jag skulle drunkna i vilken sekund som helst.

- Ehh, jag tror jag måste gå, säger Justin och går ut genom dörren.

Själv står jag kvar och stirrar rakt in i väggen, det ända som finns i min hjärna var Justin, hans läppar, beröing och ögon. Hela han gjorde mina fjärilar helt galna i magen, höll jag på att falla för honom? Ja jag höll på att falla pladask för en utav världens största kändisar och inte nog med det, en kille som har flickvän. Bra Julia riktigt bra, bra jobbat. Ibland blir jag bara så sur på mig själv.

- Julia? Jorden anropar Julia!!

Jag vaknar till liv utav att jag ser Madde som står och skriker på mig.

- Okej du och jag behöver snacka, goodbye gyus!! syns imorgon sa Madde och drog mig ut från rummet.


- OMFG du har precis kysst Justin Bieber, asså jag dör, det här är sjukt kul, skrek Madde så fort vi kommit innanför dörren. Hon fortsätte babbla på om hur awesome det var att jag kysst Justin.

- Madde det är inte bra! Han har flickvän och jag har fallit pladask som en jävla groda för honom.

- ÄR DU KÄR I HAN!!? skrek Madde

- Försöker du göra mig döv eller? Ja det har jag sa jag och suckade

- Men det är ju underbart!

- Vilken del av att han har flickvän, är världkänd och inte känner samma sak biten fatta du inte? suckade jag och slängde mig på sängen, ahhh jag hatar mitt liv!

- Det kommer ordna sig jag lovar sa Madde och satte sig bredvid mig.

- Älskar dig bästis sa jag och kramade henne

- Älskar dig med, tror faktiskt att han gillar dig.

- Hur tror du det?

- Det sättet han tittar på dig, rätt så uppenbart,skrattade hon och jag suckade samtidigt som världens största leende spreds sig på mina läppar.


Justin Perspektiv

Hennes läppar var så himla underbara, jag hade kunnat stå där hela dagen och bara kyssa henne. Selenas kyssar var ingenting gemfört med Julias, Julia var helt underbar, ahh vad jag hatar mitt liv just nu. Jag känner inte Julia inte överhuvudtaget, men det måste vara kärlek vid första ögonkastet. Så fort som jag är i närheten av Julia blir jag helt skakig, nervös och fjärilarna i magen håller sig inte lugna. Så är det aldrig när jag är med Selena,gnistan som var där från början är borta,och finns inte längre. Men tänk om hon inte känner samma sak, det får jag ta reda på och det ska jag göra nu.


Julias Perspektiv

*pip*pip*

"Möt mig på taket om 10 min xoxo Justin"

- Madde!!Justin undrar om jag kan träffa han på taktet om 10 min, vad ska jag svara? skrek jag till Madde

- Att du ska gå såklart!

"Är där då // Julia:P"

Undra vad han ville, säkert bara att vi ska glömma det som hände, även fast det kommer att bli svårt.

Jag gick upp mot taket och öppnade dörren och såg han stå där, underbara Justin Drew Bieber....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards