jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

You and Me- 3

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz

- Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ?

- Jo, vill du var med i min musik video?

- Emh jag vet inte...

   

  (Justin, bilden från i sommras på Julia och Emil)


- Men det är väl klart att hon vill, hon är ju dum i huvudet annars!utbrast Madde panik fullt

Ryan och Justin började att skratta och jag skrattade till jag med, det var ju faktiskt lite roligt.

- Men seriöst Julia, sluta skratta, du vill visst vara med och det vet jag, för du tycker fortfarande att Justin är as snygg och att du visst vill kyssa han som alla andra tjejer får! sa hon fast på svenska som tur var.

Justin och de andra killarna så ut som tre stora frågetecken. Då började jag bara att skratta mer än vad jag gjorde innan.

- Haha ni borde så se era ansikten i en spegel nu! hahaha, en kamera tack! Jag nästan dog av skratt och det gjorde Madde med.

- Okej i fortsättningen så får ni prata engelska med oss så att vi förstår, det ända jag fatta i den meningen var Justin inget annat, sa Chaz surt

- Haha det är ju det som är bra, med att kunna ett eget språk sa jag.

- Men Julia vill du vara med? sa Justin lite tyst fast med ett leende på läpparna.

- Säg till när vi börjar öva sweetie, sa jag medans jag drog min hand över Justins axel och gick sedan in i omklädningsrummet.

Av min förvåning så stod Madde kvar utanför i nästan 10 minuter men jag hörde inte något som de sa.

- Julia den här är till dig, sa Madde när hon äntligen kommit tillbaka, asså fattar du Julia JUSTIN BIEBER vill ha dig i en musikvideo, fattar du hur stort det är!?

- Mm jag vet, sa jag och suckade och la lappen i min ficka för att spara den tills jag kom hem.

- Varför suckar du Julia? sa Madde oroat och satte sig bredvid mig.

- Men fattar du inte. 1 Emil kommer att hata mig 2 Jag kommer att bli besatt igen av, den där killen och 3 tänk om jag blir kär, asså inte "fan" kär utan riktigt kär i honom, vad gör jag då, asså med Emil och allt Justin bor ju i Atlanta liksom, man kan inte vara kär i en kille som bor på andra sidan jorden och är världens största kändis.

- Okej Julia lyssna nu på mig, skit i vad Emil tycker han bestämmer inte över dit liv ändå, kan du sluta bry dig om honom för en stund? Du bli kär i Justin, lägg av det kommer inte att hända, du är as kär i Emil och han i Selena så det kommer inte att hända.

- Du har nog rätt, tack för att du finns, älskar dig gumman och det vet du!

- Älskar dig med



3 timmar senare...

Jag låg ner i min säng och tittade på fotot av mig och Emil i sommras när Madde,jag,Emil och Maddes dåvarnade pojkvän Anton var på mitt sommarland i Lysekil.

 "ring ring ring"

Älskling<33 stod det på skärmen.

- Hej sötnos!svarde jag!

- Hej gumman, hur är allt? frågade Emil.

- Det är väl lungt, haft mycket att tänka på bara tror jag.

- Är något fel älskling?

- Nejdå vill väl bara ha dig vid min sida

- Aww gumman då, vill ha dig här oxå.

- Mm, men du jag måste dra, mamma ropar på mig, puss puss älskar dig

- Älskar dig med!

klick, samtalet avslutades, mamma ropade egentligen inte på mig ,utan jag ville bara se vad Justin skrivit för nått till mig. Jag ner och tog upp lappen hur min ficka.

                 Hej Julia

Vi börjar öva om en vecka, då du får följa med till L.A,

vi möts på flyplatsen kl 15.00 på onsdag

och vi ska vara i L.A i ungefär 2 månader,du bor på hotell

och du har ledigt från skolan,

det ända du egentligen behöver att ha är dina skridskor

resten fixar jag (Scooter)

Här är mitt nummer också så kan du ringa eller smsa när du vill,

skulle vara tacksam om du inte ger ut det till någon

+1********** Love JB

Jag tog upp min mobil och döpte  honom till Bieber<3 bara för att ifall någon tar telefonen så kan man tro att det är Madde eftersom att hon är så galen i honom. Sen skickade jag iväg ett sms till honom

"Haha om Madde visste att jag hade ditt nummer nu så hade hon antagligen slått ner mig, vi ses på flygplatsen bieber;) Kram the swedishgirl , ps. ditt nummer vet snart hela skolan;)

Haha så sjukt kul att driva lite med honom, sen smsa jag även Madde.

" Gissa vems nummer jag har?;)<3"

Innan jag han blinka fick jag svar.

"Skojar du har du JUSTIN FUCKING BIEBERS nummer?<3"

"Haha ja, problem bruda?<3"

Mobilen plinga till och denna gången var det inte från Madde.

" Haha nice try swedishgirl;) hehe en riktigt belieber asså? syns snart;)<3 kram The Man;)<3"

Jag fnissade till

" The Man? haha werid, du det går inte en dag, eller minut utan att hon snackar om dig och dina ögon,läppar,kropp ja, behöver ja säga mer? haha men jag har ju iof också varit sån, men det behöver vi inte prata om, godnatt bieber;)<3"

Jag tvekade lite innan jag tryckte på skicka men skickade det ändå.

" FYFAN jag vill oxå ha det! Men jag ska ju med dig till LA så får nöja mig med att vara med dig och han i 2 MÅNADER!! Utan skola gött äre!<3 Men ska sova nu stumpan, puss love ya!<33

" SKA DU MED MIG TILL LA!? DET KOMMER JU BLI SJUKT KUL!! VARFÖR SA DU INGET!? Jaja ringer dig imorgon Puss love you too<3

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden<3

" Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha<3


Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in en musikvideo med Justin Bieber det trodde jag inte, men hur ska jag berätta detta för Emil han kommer ju seriöst döda mig....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka. - Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade. - okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina...

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom. -Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort. - haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej o...

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden " Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in...

När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med...

       (Julias outfit på träningen, Justin i ishallen) Har ni någonsin haft den känslan när någon,pratar om en person väldigt mycket?Typ som Madde hon snackar om Justin Bieber exakt hela tiden, det finns inget annat. Om hon inte pratar om h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards