jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

You and Me - 2

När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med blicken från dörren och när jag själv tittar på vad hon ser, ser jag att det står fem stycken män/killar och när jag sen tittar närmare ser jag att den ena killen är han, Justin Drew Bieber...

       

(Julia och Anna, Ryan, Justin och Chaz)

- Madde lova nu att inte börja skrika, skriker jag till Madde men det var redan för sent.

- Aaaaaaaaa OMB OMB OMB, JAG DÖR DET ÄR JU FÖR I HELVETE JUSTIN BIEBER SOM STÅR DÄR JULIA, JAG DÖÖÖR!! DET HÄR HÄNDER INTE! DRÖMMER JAG? NYP MIG INTE!

Jag åker fram till henne och tar handen framför hennes mun för att hon ska sluta att skrika, men inser snabbt att det var försent, för när jag tittar bort mot Justin ser jag att han ger mig en leende och blinkar med ena ögat.

- Madde shhh, du skämmer ut mig och dig själv.

- Vad är det som händer!? skrek Anna

- Titta därborta, det är Justin Bieber, varför tror du att hon är här annars liksom!

- Haha, Madde Ibland skrämmer du mig!

- Men han fattar ändå inte vad vi säger! men fattar du inte, han, Justin Fuckin Bieber står typ 4 meter ifrån oss!, jag dör allvarligt talat!!

-  Men han fattar ordet OMB och Justin Bieber fattar du väl!sa jag till henne

- Jag dör, jag dör, svimmar snart asså.

- Andas kvinna andas!

När jag tittar tillbaka mot Justin ser jag att han står och pratar med min tränare om någonting, medans jag står där och försöker att få Madde att lugna ner sig ser jag de andra killarna som står där, och efter att tänkt en stund kommer jag på vilka dom var, det var Ryan och Chaz, Justins bästa kompisar, Kenny Justins livvakt och sen Scooter .

Då slog det mig ,ryktet Madde berättat om på vägen hit, de ska säkert se om det finns några konståkare här.

- Julia kan du släppa Madde och komma hit en stund, hör jag Sofhia avbryta min tankar.

-Jag kommer, ropade jag tillbaka, klarar du dig madde?

-Jadå, ska försöka lugna ner mig, hihi, hon skrattar till och jag ser att hon gråter, jag ger henne ett flin och åker sedan till Sofhia och Justin.

Jag känner att pulsen är uppe i hundra nitti, men känner ändå att jag måste lugna ner mig lite, det är ju bara Justin, låssas att han är en vanlig kille bara.

- Julia, Justin, Justin, Julia säger min tränare och himlar med ögonen, som att du inte redan vet det Julia, men jag berättar ändå.

-  Hej, Justin, säger han och sträcker fram sin hand.

- Haha som om jag inte redan vet det, sa jag och log mot honom.

- Haha, är din kompis en belieber eller? sa han med ett flin

- Skojar du eller? Hon är nog värre än det, skrattade jag tillbaka så vad vill du, jag är som du kanske ser mitt uppe i ett träningspass, sa jag lite drygt.

-Jag  skulle vilja att du var med i min musikvideo som konståkare, men måste först se dina skills.

- Får jag fråga hur du vet vem jag är?

- Haha, jag såg dig på SM, deras webbtv, du la upp det på twitter om du minns? Så jag tittade eftersom att jag behöver en konståkare, sa han

- Jaha okej, trevligt, det som gick så himla bra sa jag snabbt och tyst för mig själv. för det hade verkligen inte gått bra, ramlade typ två gånger och floppa och massa. Så jag fattade inte riktigt varför han vill ha mig.

- Så show me your skills, sa han och skrattade till.

- Julia, ska du åka dit program? frågade Sofhia mig.

- Emh ja visst, jag Kände nervösiteten i mig och försökte att få bort det men det gick inte så bra.


För första gången i världshistorien lyckades jag sätta mitt program felfritt inte ett ända fel, men jag brukar bli sån när folk tittar på, t.ex killar, det blir som att någon sätter eld i baken och man kör som att man inte har någonting att förlora.

- Yeah, that girl are hot! hörde jag plötsligt någon ropa från läktaren. jag skrattade till för mig själv och såg hur generad alla killarna var. Kenny,Scooter,Ryan och Chaz stod med öppna munnar typ som Madde när Justin kommit in genom dörren.

- Killar stäng munnen sa Justin och log

- Men hon var ju grym sa Chaz och skrattade till

- Mm, svarade dom andra instämmande

- Hon ska jag ha, sa Justin, fast han trodde nog inte att jag hörde, men det gjorde jag. Allt hör ju i en ishall.


Justins Perspektiv

Jävlar vad grym hon var, jag fattar inte hur man kan stå på ett par skridskor och hoppa och snurra så där, det är ju omöjligt. Snygg var hon också, jävligt snygg. jag måste bara ha henne i min musikvideo, hoppas att hon vill det.

När jag tittade på de andra killarna ser jag att dom står och ser ut som de tappat hakan.

- Jävlar vad grym och snygg, hur kan man dra benen sådär åt alla håll, fattar inte det, det är ju omänskligt,hör jag Ryan mumla.

- Mm håller med, Hennes kompis var ju också jävligt snygg, varför måste de ha så många snygga tjejer här i Sverige och inte en ända Kanada?sa Chaz och de båda tittade på Julia och Madde,, med stora ögon och de såg ut som att de sålt smöret och tappat pengarna.

- Snälla stäng munen, sa jag och skrattade.


Julias Perspektiv

Så träningen var slut och jag gick med Madde till omklädningsrummen.

- Vad sa han? Vad fråga han? Visst är han sjukt jävla snygg, började Madde så fort vi kommit av isen

Jag och Anna suckade

- Haha Madde då, ja han sa lite allt möjligt, svarde jag

- Men vad!?

- hihi ja han vile..

- Julia vänta lite! hörde jag någon ropa bakom mig

Jag hörde att Madde började att hyperventilera

- Julia han kommer, jag dör, Omb

- Lugna ner dig snälla, skäm inte ut dig. sa Anna och gick in i omklädningsrummet.

- Hej igen Julia, och du måste vara Madde eller?

- Han vet vad jag heter Julia, han vet mitt namn, o herregud ,jag dör snart helt seriöst.

- Haha, det har du sagt några gånger nu Madde, men vad jag ser så lever du fortfarande, sa jag och skrattade till lite, Hej Justin sa jag.

Efter honom kom Chaz och Ryan och helt plötsligt var Madde helt knäppt tyst

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz

- Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ?

- Jo, vill du var med i min musik video?

- Emh jag vet inte....

 
 
vevve

vevve

5 januari 2012 23:35

fin blogg! kolla/kommentera gärna min! :)

http://vevves.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka. - Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade. - okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina...

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom. -Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort. - haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej o...

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden " Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in...

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz - Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ? - Jo, vill d...

       (Julias outfit på träningen, Justin i ishallen) Har ni någonsin haft den känslan när någon,pratar om en person väldigt mycket?Typ som Madde hon snackar om Justin Bieber exakt hela tiden, det finns inget annat. Om hon inte pratar om h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards