jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

You and Me - 1

     

 (Julias outfit på träningen, Justin i ishallen)


Har ni någonsin haft den känslan när någon,pratar om en person väldigt mycket?Typ som Madde hon snackar om Justin Bieber exakt hela tiden, det finns inget annat. Om hon inte pratar om hans utseende och hans (enligt henne) sexiga röst, så pratar hon om hur arg och irriterad hon är över att han har flickvän. han borde vara singel tycker hon. Men hallo Madde han är en vanlig 17 årig kille klart att han borde få ha tjej, det är precis som att vi inte skulle få ha killar. eller hur?


Jag och madde är påväg till träningen vi har egentlig inte så mycket tid men vi går långsamt och pratar ändå. Med Madde kan man verkligen prata om allt mellan himel och jord. Hon lyssnar och förstår oftast ganska bra.

- Julia kan du fatta eller ,Justin Bieber ska till Sverige!Jag har redan skaffat biljetter, jag har liksom typ Meet and greet oxå, du måste så gå med mig, det fattar du väl!?

- Men om jag inte vill det då? Då kommer jag ju bara komma tillbaka till min besatthet som du är i och då kommer jag inte kunna vara tillsammans med Emil utan att börja gråta, sa jag och blinkade med ena ögat.

- Jag är inte besatt! sa Madde surt

- Nänä verkligen inte, det är ju bara han som du snackar om 24/7.

- Men han är ju så snygg, det är ju olagligt att vara så snygg!

- Haha har sett snyggare, typ Emil, sa jag med ett leende på läpparna, så fort jag nämner hans namn blir jag alldeles varm i kroppen.

- Aww Julia är kär, hihi, men nej Emil är inte snyggare än Justin, är du go i hela huvudet eller?

- Ja vadå då?

-  Haha du är så söt, men du måste följa med mig!

- Ja det ska jag om du slutar prata om Justin för några minuter, klarar du vara tyst 1 min?


1 minut senare....


- Men visste du att Justin vill ha en konståkare i sin nästa musikvideo? Jag såg det på en blogg, åå tänk om han kommer till Alingsås, men det kommer ju förstås aldrig att hända, jag som så gär..

- Ah, en minuts tystnad ,det var skönt asså. Men lilla rara gumman, du fattar väl att det där bara är ryktern, och om han nu skulle få för sig att han ska ha en konståkare, kommer han ju knappast till Alingsås, eller att han ens skulle välja en konståkare från Sverige liksom,hur stor chans är det, när det finns flera hundra snygga konståkare i typ USA, då väljer han ju inte en från Sverige.

- Värst vad bra humör du är på då..

- Hahaha jag vet, oh shit Madde klockan är redan 16.15 vi börjar om en kvart vi får skynda oss nu.


Halvtimma senare..


När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar till från det snurriga ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med blicken från dörren och när jag själv tittar på vad hon ser, ser jag att det står fem stycken män/killar och när jag sen tittar närmare ser jag att den ena killen är han, Justin Drew Bieber...




Det var första delen av You and Me. hoppas ni tycker den var bra, fortssättning följer...

Olivia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka. - Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade. - okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina...

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom. -Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort. - haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej o...

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden " Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in...

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz - Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ? - Jo, vill d...

När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards