jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

You and Me- 4

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden

" Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha

Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in en musikvideo med Justin Bieber det trodde jag inte, men hur ska jag berätta detta för Emil han kommer ju seriöst döda mig....


      

(Julias och Maddes outfit och Justin på flyplatsen)


1 vecka senare...


On the days I can't see your eyes
I don't even want to, open mine...


Min alarm klocka ringde och jag flög upp ur sängen, idag var den dag då jag Julia Lansenfeldt skulle åka till  LA med min absolut bästa vän och spela in en musik video med självaste Justin Bieber. Haha det trodde jag aldrig. Jag hade ringt och berättat allt för Emil men han trodde inte på mig..


Flashback 3 dagar bak...


- Haha lilla gumman sluta och dröm nu, som att Justin ville ha dig i sin musik video?

- Ja tänk för att det är så, men du behöver inte tro mig, men jag ska vara borta i LA i två månader, och jag kommer inte kunna ringa eller något.

- TVÅ MÅNADER? Skojar du med mig nu eller, kommer jag inte få träffa dig på två månader för att du ska spela in en musikvideo med en jävla bög?

- ett, Sluta kalla han bög för det är han inte, två, Ja det ska jag, något problem eller? och för det tredje, så ska Madde med.

- Ja, jag får inte träffa dig på två månader, och du kommer att bli kär i han där Justin det vet jag.

- Bara så att du vet så kommer jag att kyssa honom i en scen.

- Du ska vad?

-kyssa honom, jag vill att vi tar en paus, eftersom att du inte accepterar att jag ska till LA.

- Va? gör du slut med mig? Efter 9 månader? För att jag inte tycker det är ok att du kysser en annan kille?

- Emil det är ett jobb det är inte så att jag har bestämmt vad som ska hända.

- Fattar inte att du gör såhär, men du ska veta att jag älskar dig Julia, bara så att du vet.

- Du vet att jag älskar dig också Emil.

Mer han jag inte inte säga förrän han klickade mig.


Nutid


- Gumman ska du inte göra dig ordning Madde är här om en halvtimma.

Det var nu mamma som stod framför mig och tittade på mig oroveckande,

- mm, suckade jag.

Jag gick in på toan för att duscha och tvätta håret. jga in på mitt rum och satte på mig kläderna jag hade tagit fram dagen innan, ett par ljusa shorts, en vit topp och ett par höga skor, visste att mamma hatade sådana skor men jag brydde mig inte, jag plattade mitt hår och sminkade mig lite lätt.

- FATTAR DU VI SKA TILL LA!!!! skrek Madde när hon kom in genom min dörr'

- Jag vet bruden, men du behöver inte göra mig döv pågrund av det!skrattade jag

- Åhh vi matchar, idag.

- Säg nån gång vi inte lyckas sätta på oss likadana kläder.

Madde hade på sig precis som jag shorst och klackar fast hon hade ett svart linne istället förr vitt.

- Tjejer ni måste åka nu! skrek mamma från köket.

-Daniel kan du hjälpa mig med min väska, skrek jag.

Han var hemma hos mig för att jag skulle åka och han ville säga hejdå, plus att han skulle köra mig och Madde till flyget.

- Ska du flytta till LA eller vad det frågan om? Den väger ju ton den här väskan, har du verkligen med dig allt?

- Haha du är värre än mamma, Daniel!

- Haha

- Hejdå Wilma och Oscar vi ses snart, saknar er redan, sa jag till min sjukt underbara syskon. Hejdå Mamma kommer att sakna dig.

- Kommer sakna dig också, sa hon och kramade mig en sista gång innan vi gick ut genom dörren.


Under hela vägen till flygplatsen satt min bror och försökte förklara alla regler som han tyckte jag skulle följa, medans både jag och Madde satt och skrattade och suckade åt hans oro, kan han inte bara släppa det.

- Kommer sakna dig broder, sa jag när jag gick ut ur bilen.

- Haha jag ska gå med in om du nu inte tror det sa han och log hånfullt.

-Ohnej Madde, tror inte jag vill leva nu, viskade jag till Madde,

- Haha detta blir kul, Daniels möte med Bieber, haha nästa så att man ska filma det.

- Haha aa nästa asså.

Vi tog våra väskor in genom dörren på Landvetters flygplats, jag tittade mig runt om och till slut får jag syn på Justin, ohh gosh vad snygg han är, jag orkar inte.


Justin perspektiv

Jag, Chaz och Ryan stod och skrev lite autografer inne på flygplatsen.

- Ursäkta kan man få en autograf av dig, skulle vara en ära och min dröm skulle så gå i uppfyllelse då,hörde jag en röst bakom mig jag log lite för mig själv och vände mig om samtidigt som jag svarade

- Men det är väl klart att du får JULIA!? Jag kollade chockat på henne, det var jag inte beredd på.

Hon och Madde brast ut i skratt och en kille bakom henne skrattade till lite han också.

- Haha, asså shit vad kul det var då sa ja

- Mmm asså du skulle sett din min, du trode verkligen att det var någon liten tjej som vill ha din autograf, haha men iaf, Daniel detta är Justin, Chaz och Ryan sa hon och pekade på mig ,Chaz och Ryan.

- Hej, Daniel sa killen och sträckte fram sin hand, fast han såg lite chockad ut

- Hej hej, trevligt att träffas. sa jag och log

- Eh, Julia Madde ska ni vara borta ett år eller? frågade Chaz när han såg deras två enorma väskor.

Julia skrattde till,

- Haha nä men två månader och jag är tjej som ni kanske ser.

- Det syns tydligt sa jag och blinkade mot henne, men vi måste gå nu och checka in annars kommer vi att missa planet.

Vi började gå, alla utom Julia hon stod kvar vid han Daniel, de stod och pratade tills hon kramade om honom och var på väg till oss.

- Är dom tillsammans? frågade jag Madde lite osäkert.

- hahaha ,nä det är hennes bror, hon gjorde slut med sin pojkvän för några dagar sen.

- Jaha okej.

På något sätt blev jag glad, när hon sa att Julia hade gjort slut med sin pojkvän fast jag visste inte riktigt varför, hon är ju snygg och så , nä sluta nu Justin du får inte tänka så, du har Selena.

- Så ska vi checka in sa Julia och log

- Visst log jag tillbaka.

Vi gick fram till disken och Julia började prata med hon som stod där, själv fattade jag inte ord, men det kan ju bero på att hon pratade svenska.


Julias perspektiv

Min bror bablade på i evigheter och till slut kramade jag bara om honom.

-Jag kommer sakna dig med broder, sa jag och skrattade till, och tog mitt handbaggae efter som Justin hade tagit min andra stora väska.

- Ring varje dag, ropade han efter mig.

- Du är värre än Mamma Daniel, Älskar dig!

- Älskar dig med sis!

När vi hade checkat in gick, stod killarna och såg på oss som frågetecken men det var nog för att vi checkat in allt på svenska. men vi bara skrattade och så började vi gå upp mot säkerhetskontrollen och allt annat.

Vi gick runt och pratade och ibland fick vi stanna för att Justin skulle ta ett foto elle skriva en autograf.

Men till slut skulle vi gå på flyget så jag bestämmde mig för att skicka ett meddelande till mina kompisar.

"Nu sticker jag till LA bitches!, ha ett kul liv här hemma, älskar er!! "skickat"

Sen började jag ett sms till Emil.

"Jag vet att du hatar mig, men du ska veta att jag älskar dig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ,men jag klarar inte av att vara tillsammans med någon som blir avundsjuk och inte vågar lita på mig. Men jag älskar dig och det hoppas jag att du vet, Puss Älskar dig/ Julia "skickat"


Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom.

-Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort.

- haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej om jag lyssnar på musik och sover?

- Mm visst jag ska också göra det, godnatt

- Godnatt

Jag pluggade i musik i öronen och blundade. Här kommer jag LA, var det sista jag tänkte innan sömnen tog över...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka. - Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade. - okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina...

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom. -Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort. - haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej o...

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz - Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ? - Jo, vill d...

När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med...

       (Julias outfit på träningen, Justin i ishallen) Har ni någonsin haft den känslan när någon,pratar om en person väldigt mycket?Typ som Madde hon snackar om Justin Bieber exakt hela tiden, det finns inget annat. Om hon inte pratar om h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards