jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

You and Me- Prolog

Du är en tjej som är 15 år och bor i Göteborg i Sverige. Du heter Julia Lansenfeldt du bor hos din mamma och låssaspappa Tjalle, efter som att dina föräldrar är skilda.Din kontakt med din Pappa är halvbra och du träffar han kanse någon gång i halvåret.Du har en storebror som heter Daniel och honom träffar du så ofta som du kan.

Din bästa kompis heter Madeleine Holmqvist, och ni har varit bästa kompisar sedan ni var 3 år gamla.

Fritiden spenderar du i ishallen som konståkare.

Madde är besatt av Justin Bieber, du är mer normal och är besatt av en riktig person som är din pojkvän, Emil.

Fast du tycker att Justin är snygg och att han sjunger bra, och du har även varit ett besatt fan av honom som Madde om inte värre.

 

Julia & Madde


Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka. - Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade. - okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina...

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom. -Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort. - haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej o...

" Haha har du varit belieber? trodde jag inte om dig;) haha då vet man vad ni pratar om;) haha godnatt bruden " Inte jag, kom ihåg det!!, Godnatt bäver;) haha Jag la mig ner med ett stort leende på läpparna, Jag och Madde till LA för att spela in...

- Hej Tjejer! Jävlar vad grymma ni är, fattar inte ett skit, trodde inte ens det var möjligt att dra benen sådär. sa han som jag tror var Chaz - Haha, nä men övning ger ju färdighet eller hur? sa jag och log, så vad ville du Justin ? - Jo, vill d...

När jag kommer upp ur min sitt piruett, känner jag mig en anning snurrig men när jag sen vaknar ser jag  att Madde står och halv snyftar med öppen mun tittandes mot dörren och det ser ut som att hon ska skrika vilken sekund som helst. hon stirrar med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards