jdbnoveller

Alla inlägg den 15 februari 2012

Jag satte mig på min plats brevid Madde. Justin, Ryan och Chaz satt raden bakom.

-Haha Justin undrade om daniel Var din pojkvän, och när jag sa nej log han jätte stort.

- haha gjorde han skrattde jag till, trevligt för honom. men du är det okej om jag lyssnar på musik och sover?

- Mm visst jag ska också göra det, godnatt

- Godnatt

Jag pluggade i musik i öronen och blundade. Här kommer jag LA, var det sista jag tänkte innan sömnen tog över...

       

( kyssen, Miley Cyrus, Maddes outfit, Julia outfit)


- JULIA VAKNA VI ÄR FRAMME!!! hörde jag Madde skrika till mig.

- Jag är vaken, och du gjorde mig precis döv, svarade jag tillbaka.

Jag hörde hur Madde skrattade till och jag reste mig sedan upp, fixade till mitt hår och tog mitt handbagage för att gå ut.Jag gick till de andra som nu hämtat ut våra väskor.

- Så sömntutan har vaknat nu? sa Chaz och de andra skrattade till.

- Håll käften! svarade jag.

Jag tittade på Madde och såg att hon tittade på Chaz med blicken Jag-tycker-du-är-fett-söt vilket fick mig att brista ut i skratt, Madde som fattat vad jag skrattade åt gav mig världens bitchblick, vilket fick mig att skatta ännu mer

- Du gillar han! utbrast jag fast på svenska, kunde inte skämma ut henne så.

- Men nähä, märkte du det nu??

- Hahaha jag döör!!

- Tjejer seriöst ni får inte snacka svenska! sa Ryan

- Jo det får vi ni kan ju franska! så liksom ni kan ju snacka det, sa jag och tittade på Madde.

Killarna började prata franska och Madde som kunde flytande franska eftersom att hennes farbror var därifrån förstod allt de sa och berättade för mig samtidigt.

- Men va fan, kan ni franska oxå!? sa Justin

- hehe, min farbror är därifrån, sa Madde på franska och jag började skratta åter igen.

Killarna suckade och skakade på huvudet och vi började sakta dra oss mot hotellet.


Jag och Madde bodde på rum 205 medans killarna bodde två rum ifrån oss.

- OMFB SKA VI, DU-JAG BO HÄR!?? skrek Madde när vi gick in.

- Ehh ja tydligen, ta det lugnt!sa jag lungt tillbaka.

   

(hotellrummet: vardagsrum, sovrum)



*plin plong*

"kom över till os och se film? //biebs:)"

- Madde ska vi dra till killarna och se film?

-Visst ska bara byta om.

-mm, jag med.

"Kommer om tio// the best girl!!;)


Jag satte på mig en magtröja och ett par jeans shorts.

Madde satte på sig en tröja med ett Justin Bieber tryck och ett  par mysbyxor.

Vi gick över till killarna, som satt och spelade need for speed, konstigt..

- Snygg tröja Madde, sa Justin och blinkade med ögat.

- Jag vet det är därför jag använder den, sa madde och bitch-blickade honom.

- Nu får vi hitta på något jag vill inte sitta och titta på när ni spelar spel sa jag och tittade på dem.

- Spela själv? frågade Justin

- Haha och det tror du, sist jag spelade det där spelet gick det ju jättebra, sa jag ironiskt

-Jag hjälper dig sa han

Han drog ner mig i hans knä och la händerna på mina och jag kände hur fjärilarna virvlade runt i magen, "sluta Julia han har flickvän, du får inte falla för honom" Vi körde tillsammans och det gick faktiskt riktigt bra.

- Nä nu gör vi något annat, sa Chaz när han förlorat den 10 gången mot mig och Justin.

- Jag vet vi kör sanning och konsekvens, fortsatte han

- Okej jag hämtar en flaska mummlade Ryan och 1 minuter senare kom han tillbaka.

Jag började snurra och den hamnade på Ryan.

- Sanning eller konka?

- Sanning

- Hmm, vem är den snyggaste tjejen du vet?

- Lätt, Miley Cyrus!

- Haha har du crusch på Miley, skrattade Justin.

- Hon dissade ju dig, sa jag och alla skrattade förutom Justin

Ryan snurrade flaskan och nu hamnade den på Chaz

- Sanning eller Konka?

- Konka

- Strula med Madde i 3 min

- Okej sa han och lutade sig fram och deras läppar möttes, och eftersom jag kände Madde så såg jag att hon var över lycklig.

När de avslutat kyssen, var jag tvugen till att fråga Madde om vad hon tyckte, men vi pratade såklart på svenska och killarna såg ut dom att de tänkte strypa oss vilken sekund som helst.

När vi sedan fortsatte leken hamnade flaskan på Justin och han valde Konka.

- Kyss Julia på munnen som att du verkligen ville det, sa Chaz och flinade.

- okej, svarade han och tittade på mig och ställde sig upp, drog mig upp i hans famn. tog sina varma händer om mina kinder och tryckte sina läppar mot mina.

Fjärilarna blev som galna och jag trodde jag skulle spricka vilken sekund som helst...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards